Företagssevice & Administration

Låt oss ta hand om administrationen

Det är mycket på ett företag som måste skötas som inte har direkt med verksamheten att göra. Saker som tar tid och kraft. Det är här vi kan hjälpa till. Vi kan ta hand om hela eller delar av följande:

 

Ekonomifunktion

Vi kan vara er ekonomiavdelning och sköta alla de rutinärenden som ni själva vill slippa. Tillsammans finner vi en passande lösning. 

 

Löneadministration

Vi kan ta hand om all löne- och tidshantering som till exempel: 

tidsregistrering, både på nätet och på traditionellt sätt

 

  • Semestersaldon
  • Komptidssaldon och övertid, OB mm
  • Lönebesked och utbetalningar
  • Reseräkningar
  • Kontrolluppgifter
  • Koppling till fakturering
  • Rapporter och statistik
  • ...och mycket mer

 

Personaladministration & HR

Låt oss vara ert personalkontor. Vi har de kompetenser och erfarenheter inom personalhantering och Human Resources, som krävs för att vi kan se till att era personalresurser används på bästa sätt. 

 

Stora fördelar med outsourcad administration

Enklare - vi tar hand om allt det besvärliga

Tryggt - allt blir gjort på rätt sätt

Lönsamt - en effektiv administration kostar mindre och frigör tid 

 

Vi gör vardagen enklare så att ni kan jobba med ert.

 

Tveka inte att kontakta oss för en konsultation. Vi hjälper till på den nivå du önskar. Från fåmansbolag till multinationella företag.

BEHÖVER NI HJÄLP MED BOKFÖRINGEN I GÖTEBORG?

Klicka för att kontakta oss så kan vi berätta mer!